В пошуках порад як ліпше робити свій ПБТА хак я наткнувся на серію статей автора власне Apocalypse World яка розбирає ПБТА фреймворк на складові, і дає багато відповідей на питання які в мене виникали, і навіть на ті що не встигли виникнути.
Збережу посилання і короткі описи тут, сподіваюсь комусь вони будуть так само корисні як мені.
Частина перша- Філософія та основи Apocalypse World, призначення її систем, які елементи є ключовими для її функціонування, а які - ні
Частина друга - Перші кроки для використання елементів Apocalypse World як основи для створення абсолютно нової гри.
Частина третя - Розбір базових ходів (basic moves) Apocalypse World.
Частина четверта - Плейбуки, що це таке, чи потрібні вони у вашій грі, та які існують альтернативи?
Частина п'ята - Способи, якими ходи можуть вписуватися в ігрову розмову (conversation of play).
Частина шоста - Розмірковування про те чим можна замінити модель конфлікту в ПБТА
Частина 7.1 - Сесія питань-відповідей 1
Частина 7.2 - Сесія питань-відповідей 2
Частина 7.3 - Сесія питань-відповідей 3
Частина 7.4 - Сесія питань-відповідей 4
Частина восьма - Шість найкращих та найнадійніших прийомамів для створення цікавих ходів.
Частина дев'ята - Ідеї глибинних моделей (underlying models) Apocalypse World.
Частина десята - Ідеї глибинних моделей (underlying models), продовження.
Частина одинадцята - Розібр кількох систем кидків кісток, які автор використовував в своїх PbtA-іграх.
В пошуках порад як ліпше робити свій ПБТА хак я наткнувся на серію статей автора власне Apocalypse World яка розбирає ПБТА фреймворк на складові, і дає багато відповідей на питання які в мене виникали, і навіть на ті що не встигли виникнути.
Збережу посилання і короткі описи тут, сподіваюсь комусь вони будуть так само корисні як мені.
[url=https://lumpley.games/2019/12/30/powered-by-the-apocalypse-part-1/]Частина перша[/url]- Філософія та основи Apocalypse World, призначення її систем, які елементи є ключовими для її функціонування, а які - ні
[url=https://lumpley.games/2020/02/29/powered-by-the-apocalypse-part-2/]Частина друга[/url] - Перші кроки для використання елементів Apocalypse World як основи для створення абсолютно нової гри.
[url=https://lumpley.games/2020/03/14/powered-by-the-apocalypse-part-3/]Частина третя[/url] - Розбір базових ходів (basic moves) Apocalypse World.
[url=https://lumpley.games/2020/06/22/powered-by-the-apocalypse-part-4/]Частина четверта[/url] - Плейбуки, що це таке, чи потрібні вони у вашій грі, та які існують альтернативи?
[url=https://lumpley.games/2020/07/12/powered-by-the-apocalypse-part-5/]Частина п'ята[/url] - Способи, якими ходи можуть вписуватися в ігрову розмову (conversation of play).
[url=https://lumpley.games/2021/04/07/powered-by-the-apocalypse-part-6/]Частина шоста[/url] - Розмірковування про те чим можна замінити модель конфлікту в ПБТА
[url=https://lumpley.games/2021/05/24/powered-by-the-apocalypse-part-7-qa-round-1/]Частина 7.1[/url] - Сесія питань-відповідей 1
[url=https://lumpley.games/2021/05/31/powered-by-the-apocalypse-part-7-qa-round-2/]Частина 7.2[/url] - Сесія питань-відповідей 2
[url=https://lumpley.games/2021/06/14/powered-by-the-apocalypse-part-7-qa-lightning-round/]Частина 7.3[/url] - Сесія питань-відповідей 3
[url=https://lumpley.games/2021/06/30/powered-by-the-apocalypse-part-7-qa-round-4/]Частина 7.4[/url] - Сесія питань-відповідей 4
[url=https://lumpley.games/2021/07/30/powered-by-the-apocalypse-part-8-6-tricks-for-drafting-moves/]Частина восьма[/url] - Шість найкращих та найнадійніших прийомамів для створення цікавих ходів.
[url=https://lumpley.games/2023/07/17/powered-by-the-apocalypse-part-9-thats-whats-happening/]Частина дев'ята[/url] - Ідеї глибинних моделей (underlying models) Apocalypse World.
[url=https://lumpley.games/2023/12/17/powered-by-the-apocalypse-part-10-3-underlying-models/]Частина десята[/url] - Ідеї глибинних моделей (underlying models), продовження.
[url=https://lumpley.games/2024/04/29/powered-by-the-apocalypse-part-11-dice/]Частина одинадцята[/url] - Розібр кількох систем кидків кісток, які автор використовував в своїх PbtA-іграх.