- Правильної роботи випадкових зустрічей та механік втрати шляху;
- Створення відчуття довгих подорожей, як у володарі перснів;
- Створення більшої невизначеності й непередбачуваності, де гравці не знають чи буде щось на наступному гексі, чи ні і через скільки часу ходу вони на щось наткнуться;
- Підтримки правдоподібності світу, щоб не потрібно було пояснювати чому наприклад два лігва різних монстрів чи інших приколюх знаходяться так близько один до одного;
- Місце для того, щоб можна було вбудувати в карту додатковий контент, як свій так і той що появився випадково на грі.
Чому між гексами потрібні відстані
- darkmentat
- Posts: 187
- Joined: Wed Nov 05, 2025 9:19 pm
Чому між гексами потрібні відстані
В нових модулях часто роблять гекскравл пригоди, де просто на маленькому клаптику кожен гекс заповнений. Проте класичний підхід де 10% працює краще, ці відстані між ключовими гексами потрібні для:

Re: Чому між гексами потрібні відстані
База. 
I'm 19 years old, and I've already wasted my entire life.
Re: Чому між гексами потрібні відстані
А порадьте де про гекскравл почитати, щоб розібратися як його водити

- darkmentat
- Posts: 187
- Joined: Wed Nov 05, 2025 9:19 pm
Re: Чому між гексами потрібні відстані
Ну готуйсяflowerpot wrote: Sat Nov 08, 2025 8:03 pm А порадьте де про гекскравл почитати, щоб розібратися як його водити
Простий гайд по гекскравлам
Хорошо вводна стаття як про підготовку гекскравла, так і про його проведення. З деякими окремими речима я там не згодний, наприклад про те, що у гравців має бути порожня гексова карта, яку вони мають заповнювати, але там далі в примітках це питання трохи покрито.
https://telegra.ph/Hexcrawls-Simple-Guide-05-06
Трохи про гекскравли
Тут я вже заглиблююся в нюанси гекскравлів, так що деяке уявлення вже треба мати (наприклад з попередньої статті). Але тільки базове, бо тут я розбираю якраз різні часті помилки, підводні камені чи неочевидні й нетривіальні моменти, про які сам дізнався доволі пізно.
https://telegra.ph/hexcrawl-misconception-09-23
Як підготувати олдскульну кампанію за пару годин
Пост з клікбейтною назвою про те, як максимально швидко зробити невеликий регіон. Там автор в моменті про створення підземель покладається на посередню процедурну генерацію, і це основний мінус статті. Але в усьому іншому описані дуже толкові прийоми. Найкраще підхід зі статті підходить для того, щоб створити регіон навколо вже існуючого підземелля. Тобто щоб взяти якийсь готовий модуль і створити навколо нього робочу обв'язку у вигляді міст, лігвищ, фракцій, інших елементів.
https://telegra.ph/How-to-Create-a-Camp ... ours-06-07
Напрями та бар'єри в гекскравлах
Невеличка замітка про один з прийомів підготовки цікавої карти для гекскравла. Одна з "лінз", за допомогою яких можна зробити гру трішки кращою.
https://telegra.ph/hexcrawl-direction-barriers-12-06
Дешманські наколіночні пісочниці
Не саме про гекскравли, але загалом універсальні принципи про підхід пісочниці, що можуть стати в нагоді.
https://telegra.ph/The-dirt-cheap-sandbox-08-24
Загалом мені здається саме в такому порядку найкраще розкривається тема, а вже далі наступні питання можна розбирати окремо.
