Узагальнені роздуми про Тревелер (ex ЧатЖПТ про Тревелер)

User avatar
darkmentat
Posts: 187
Joined: Wed Nov 05, 2025 9:19 pm

Узагальнені роздуми про Тревелер (ex ЧатЖПТ про Тревелер)

Post by darkmentat »

Але я таки не зрозумів Треверел і місцями відчуваю як весь інтернет мене газлайтить розказуючи як добре він працює з коробки. Тож намагався порозпитувати ЧатЖПТ, може сформулює основні тревельоні мудрості.

Загалом навидавав:
https://chatgpt.com/s/t_6913491da6e0819 ... d492511f4a
https://chatgpt.com/s/t_6913492f4500819 ... d85cc52ef0
https://chatgpt.com/s/t_69134945f0e0819 ... 738f12b012
https://chatgpt.com/s/t_6913495e3eb0819 ... 28089ba9b7
https://chatgpt.com/s/t_691347cee928819 ... 039b44191a

Імхо щось зрозуміліше не стало, але загалом що скажете?
Last edited by darkmentat on Fri Nov 21, 2025 3:30 pm, edited 2 times in total.
Image
User avatar
[Dido]kraken
Posts: 86
Joined: Thu Nov 06, 2025 3:52 pm

Re: ЧатЖПТ про Тревелер

Post by [Dido]kraken »

Я проскролив – ну в цілому все десь так і ти є, як GPT розповів. Це гра про рутину роботяг, де гра коли щось іде не так, а можливості для пригод це конфлікти, проблеми, контрабанда і так далі. Про непартійність теж в принципі правда – в мене персонажі зазвичай працювали на свої амбіції і коли зʼявлялися можливості - бралися за роботу разом, як команда де у кожного своя задача.
User avatar
darkmentat
Posts: 187
Joined: Wed Nov 05, 2025 9:19 pm

Re: ЧатЖПТ про Тревелер

Post by darkmentat »

[Dido]kraken wrote: Fri Nov 14, 2025 10:44 pm Я проскролив – ну в цілому все десь так і ти є, як GPT розповів. Це гра про рутину роботяг, де гра коли щось іде не так, а можливості для пригод це конфлікти, проблеми, контрабанда і так далі. Про непартійність теж в принципі правда – в мене персонажі зазвичай працювали на свої амбіції і коли зʼявлялися можливості - бралися за роботу разом, як команда де у кожного своя задача.
Я видимо надто зіпсований пбташками та осром з тим, що там зрозуміло як грати і як водити. Бо як втілити все це на практиці без якоїсь адскої імпровізації, активного дерижерства, рельсоводства і постійного підстраювання гри щоб це все якось ув'язувати.

А я ж хочу грокнути спосіб як зробити, щоб воно само гралося...
Image
User avatar
[Dido]kraken
Posts: 86
Joined: Thu Nov 06, 2025 3:52 pm

Re: ЧатЖПТ про Тревелер

Post by [Dido]kraken »

darkmentat wrote: Sat Nov 15, 2025 12:08 am
Я видимо надто зіпсований пбташками та осром з тим, що там зрозуміло як грати і як водити. Бо як втілити все це на практиці без якоїсь адскої імпровізації, активного дерижерства, рельсоводства і постійного підстраювання гри щоб це все якось ув'язувати.

А я ж хочу грокнути спосіб як зробити, щоб воно само гралося...
Не дуже розумію що саме заважає?
User avatar
darkmentat
Posts: 187
Joined: Wed Nov 05, 2025 9:19 pm

Re: ЧатЖПТ про Тревелер

Post by darkmentat »

[Dido]kraken wrote: Sat Nov 15, 2025 12:28 am
darkmentat wrote: Sat Nov 15, 2025 12:08 am
Я видимо надто зіпсований пбташками та осром з тим, що там зрозуміло як грати і як водити. Бо як втілити все це на практиці без якоїсь адскої імпровізації, активного дерижерства, рельсоводства і постійного підстраювання гри щоб це все якось ув'язувати.

А я ж хочу грокнути спосіб як зробити, щоб воно само гралося...
Не дуже розумію що саме заважає?
Ну типу у нас непартійність, надвеликий всесвіт і великий і нерівномірний плин часу. Тобто прям всі умови для розбридання на 4 окремі гри, якщо грати в справедливу пісочницю. Як мінімум...

Плюс раз немає якогось чіткого геймлупа, то всі зав'язки "одноразові" і їх треба якось підлаштовувати і пропихувати в гру.

Типу я можу уявити ваншот у завчасно сконструйовану ситуацію, у яку майстер завчасно вписав гравців. Але навіть на серію ваншотів з тими ж персонажами воно якось вже не розтягується.
Image
User avatar
[Dido]kraken
Posts: 86
Joined: Thu Nov 06, 2025 3:52 pm

Re: ЧатЖПТ про Тревелер

Post by [Dido]kraken »

User avatar
darkmentat
Posts: 187
Joined: Wed Nov 05, 2025 9:19 pm

Re: ЧатЖПТ про Тревелер

Post by darkmentat »

Насправді єдиний спосіб який я можу уявити як консистентно водити тревелер - це грати в квести. Але це найбільш унилий варіант. Типу немає якоїсь структури, що б могла мотивувати гравців подорожувати і реалізовувати власні проекти. Бо перевозки пасажирів і торгівля виглядають скоріше як додаткові супутні активності, хоч такі штуки теж потрібні.
Image
User avatar
darkmentat
Posts: 187
Joined: Wed Nov 05, 2025 9:19 pm

Re: ЧатЖПТ про Тревелер

Post by darkmentat »

[Dido]kraken wrote: Sat Nov 15, 2025 12:47 am А ти це читав?

https://batintheattic.blogspot.com/2009 ... ndbox.html
Колись давно, треба буде ще наново пройтись
Image
User avatar
[Dido]kraken
Posts: 86
Joined: Thu Nov 06, 2025 3:52 pm

Re: ЧатЖПТ про Тревелер

Post by [Dido]kraken »

Воно мені здається відповідає на твої запитання. Ще це:

https://talestoastound.wordpress.com/20 ... ller-play/
User avatar
darkmentat
Posts: 187
Joined: Wed Nov 05, 2025 9:19 pm

Re: ЧатЖПТ про Тревелер

Post by darkmentat »

[Dido]kraken wrote: Sat Nov 15, 2025 12:53 am Воно мені здається відповідає на твої запитання. Ще це:

https://talestoastound.wordpress.com/20 ... ller-play/
“Was Traveller written with the notion that the Referee would simply improvise and evening’s session of play on the fly? The answer, I decided, was yes.”

Вот таке вот у мене враження. Що немає структури окрім "видай квест" і "придумай щось на ходу"...

Added after 18 minutes 48 seconds:
[Dido]kraken wrote: Sat Nov 15, 2025 12:47 am А ти це читав?

https://batintheattic.blogspot.com/2009 ... ndbox.html
Ну поки нічого нового, але це все треба тестить. Ну і надто багато вже зводиться до "домалюй решту сови"
Image
Post Reply