Чому між гексами потрібні відстані
Posted: Wed Nov 05, 2025 10:03 pm
В нових модулях часто роблять гекскравл пригоди, де просто на маленькому клаптику кожен гекс заповнений. Проте класичний підхід де 10% працює краще, ці відстані між ключовими гексами потрібні для:
- Правильної роботи випадкових зустрічей та механік втрати шляху;
- Створення відчуття довгих подорожей, як у володарі перснів;
- Створення більшої невизначеності й непередбачуваності, де гравці не знають чи буде щось на наступному гексі, чи ні і через скільки часу ходу вони на щось наткнуться;
- Підтримки правдоподібності світу, щоб не потрібно було пояснювати чому наприклад два лігва різних монстрів чи інших приколюх знаходяться так близько один до одного;
- Місце для того, щоб можна було вбудувати в карту додатковий контент, як свій так і той що появився випадково на грі.