Багато і часто чую, як люди згадують у контексті популярності тієї чи іншої гри про доповнення. Типу ось, ця гра обжилась доповненнями, і тому стоїть вище над тими, що мають лише корник і все.
Тож я хотів дізнатись, чи дійсно так важливо для популярності гри мати саме доповнення (що робити самодостатнім іграм?)? Враховується їхня кількість, чи якість також? Як багато ви реально користуєтесь матеріалами саме з доповнень?
Доповнення рішають?
Re: Доповнення рішають?
Для мене багато додаткових матеріалів саме в плані нових правил, механік і т.д. це скоріше показник поганої гри яка не має своєї чіткої ніші, або погано написана і її треба патчити і фіксити. Або видавець просто продовжує доїти корову не зважаючи на те що гра вже загалом достатня. Знову таки чим більше наворотів тим складніше новим гравцям в'їхати в це все. І тим більше спокуса обмазатися купою матеріалів і так і не зіграти, втративши мотивацію в купі паперу.
Звісно це не стосується додаткових матеріалів типу пригод, сетингів, сорсбуків і т.д.
Звісно це не стосується додаткових матеріалів типу пригод, сетингів, сорсбуків і т.д.
Last edited by Azik on Thu Nov 06, 2025 11:06 pm, edited 1 time in total.

- [Dido]Fishkiller
- Posts: 77
- Joined: Thu Nov 06, 2025 3:46 pm
- Location: Київ
- Contact:
Re: Доповнення рішають?
Якщо це розширення світу або можливостей - так. От для Драгонбейна чудовий саплемент з містом буде. І дуже очікуваний з магією.
Просто багато пригод - такоє. Для Весена от наклепали вже достатньо, але якось по відчуттях більш цінною грою воно не стало для мене. У Mörk Borg взагалі два з половиною офіційних, зате ком'юніті наклепало тріліони сторінок контенту, це вже відчувається і відчувається солідніше за, наприклад, ItO, де є тільки книжка і срать-копав МакДауел це розвивати.
Мабуть свою думку довів до моменту, коли можна якось ще виділити, що для невеличких інді-ігор, наявність контенту - підіймає їх по сходинках цікавості та довіри. Коли для великих, вже не так важливо
Просто багато пригод - такоє. Для Весена от наклепали вже достатньо, але якось по відчуттях більш цінною грою воно не стало для мене. У Mörk Borg взагалі два з половиною офіційних, зате ком'юніті наклепало тріліони сторінок контенту, це вже відчувається і відчувається солідніше за, наприклад, ItO, де є тільки книжка і срать-копав МакДауел це розвивати.
Мабуть свою думку довів до моменту, коли можна якось ще виділити, що для невеличких інді-ігор, наявність контенту - підіймає їх по сходинках цікавості та довіри. Коли для великих, вже не так важливо
Re: Доповнення рішають?
Ну от у мене є корник ДД і бестіарій. Я дійсно кілька разів скористався бестіарієм, але не скажу, що я прямо таки чекаю нових доповнень. Я гру саму по собі недоексплорив ще.[Dido]Fishkiller wrote: Thu Nov 06, 2025 11:00 pm Якщо це розширення світу або можливостей - так. От для Драгонбейна чудовий саплемент з містом буде. І дуже очікуваний з магією.
Окремо чекаю Трудванг, але скоріше на почитати.

Re: Доповнення рішають?
Я б це прокоментував ось так: "Модулі набагато важливіші за системи правил"Illair wrote: Thu Nov 06, 2025 10:50 pm Багато і часто чую, як люди згадують у контексті популярності тієї чи іншої гри про доповнення. Типу ось, ця гра обжилась доповненнями, і тому стоїть вище над тими, що мають лише корник і все.
Тож я хотів дізнатись, чи дійсно так важливо для популярності гри мати саме доповнення (що робити самодостатнім іграм?)? Враховується їхня кількість, чи якість також? Як багато ви реально користуєтесь матеріалами саме з доповнень?
✦ Nobody fucks with Jesus ✦
The Dude abides
- [Dido]Fishkiller
- Posts: 77
- Joined: Thu Nov 06, 2025 3:46 pm
- Location: Київ
- Contact:
Re: Доповнення рішають?
Я книгу спеллів прям максимально чекаю, бо в кампейні стає дуже відчутна куца кількість спеллів на вивченняIllair wrote: Thu Nov 06, 2025 11:22 pmНу от у мене є корник ДД і бестіарій. Я дійсно кілька разів скористався бестіарієм, але не скажу, що я прямо таки чекаю нових доповнень. Я гру саму по собі недоексплорив ще.[Dido]Fishkiller wrote: Thu Nov 06, 2025 11:00 pm Якщо це розширення світу або можливостей - так. От для Драгонбейна чудовий саплемент з містом буде. І дуже очікуваний з магією.
Окремо чекаю Трудванг, але скоріше на почитати.
- [Dido]kraken
- Posts: 86
- Joined: Thu Nov 06, 2025 3:52 pm
Re: Доповнення рішають?
Як на мене, круто коли є багато модулів, сетингових саплементів, гекскравлів може якісь спеллбуки чи монстрбуки умовні додаткові — ось це створює дійсно цінність. Доповнення правил мене б навпаки насторожили. Або от цей класодроч як в ПФ чи 5е — це скоріше відштовхує.
Re: Доповнення рішають?
Якщо це модулі чи сетінг буки, або навіть цілі компейни то це завжди великий плюс, а додаткові саплементи різного характеру вже залежить від самої гри, якщо вони не клепаються в промислових маштабах це також скоріше плюс, хоч це не завжди означає що в них хороше наповнення)
Last edited by flowerpot on Fri Nov 07, 2025 12:27 am, edited 1 time in total.

Re: Доповнення рішають?
Мені от дуже подобаються сетингові регіональні саплементи по Вахану від С7. Там прямо тобі і лор, і описи міст та місцевостей з їх особливостями, і хуки для пригод, і нпц...
Re: Доповнення рішають?
Я основний рулбук ледве з'їла, ви шо, думаєте я потім читатиму додаткові рулбуки з новими/переробленими правилами (@_@;)
Анлесс це звичайно не додатки з розширеним лором (як от Houses of the Fallen до Demon: The Fallen). Ну й рулбуки з модулями і сюжетками як на мене класна штука, якшо не легший спосіб поставити сюжетку по системі в якій ше не дуже розібрався то класне джерело для натхнення
Але за популярність не скажу, тут тим паче шановних більш досвідчених багато гиги
Анлесс це звичайно не додатки з розширеним лором (як от Houses of the Fallen до Demon: The Fallen). Ну й рулбуки з модулями і сюжетками як на мене класна штука, якшо не легший спосіб поставити сюжетку по системі в якій ше не дуже розібрався то класне джерело для натхнення
Але за популярність не скажу, тут тим паче шановних більш досвідчених багато гиги
омномномномнономномномномномномномном

