У мене це Shadowrun. Дуже класний сетинг, дуже цікаві класи, кіберпанк антураж і... жахливі правила
А у вас є такі ігри?


Те саме, хоча останнім часом менш критичний до метавалюти, якщо вона одна і як в Коріолісі наприклад, чомусь всім моїм гравцям вона дуже подобалася, і загалом хоч Майстер може робити будьщо, якщо воно логічно випливає з дій гравців, але всеодно гравці деколи бурчать коли на їх думку реакція світу надто жорстока, а коли є мета валюта яку Майстер може потратити це ніби напряму їм показує це наслідки ваших дій, тай воно додає трохи напруги коли в майстра збираються ці "чорні мітки"Azik wrote: Fri Nov 14, 2025 2:11 pm
1. Метавалюти - руйнують занурення, створюють зайвий фідлінг
2. Складні резволви кидків - оці всі покери на кістках, порахуй свій пул, кинь відро кубів, порахуй успіхи, цього разу цільове число 8, вичти 1 з успіхів а 10 порахуй за 2 усіхи. Сука да йоб я вже забув на що кидав.
3. Складні підсистеми з багатьма умовами типу Глузду в ктулху, коли в тебе запускаєтсья цілий флоу чарт - кинув сенеті, якщо провалив кинь ще куб, якшо на ньому більше 5, кинь інтелект, якшо інтелект провалив добре пізда настигне тебе але потім, а от якщо успіх кинь по таблиці метальних розладів. Сука да йоб я вже забув яку ктулху я там бачив що мене так налякала.

Щодо метавалют не згоден, бо є приклади де вони реалізовані грамотно, наприклад в Death in Space. Там вони швидко отримуються і тратяться, застосовуються до кидка, а не відміняють його результат, добре вплетені в правила гри і мають чітку задачу згладити хаотичність розподілу д20. Короче не просто додали для оказуалення х) В новій Кавалерії як я розумію ще тоже дещо схоже.Azik wrote: Fri Nov 14, 2025 2:11 pm Я б не виділяв системи правил, але є певні механіки які я не люблю в принципі у всіх НРІ.
Наприклад:
1. Метавалюти - руйнують занурення, створюють зайвий фідлінг
2. Складні резволви кидків - оці всі покери на кістках, порахуй свій пул, кинь відро кубів, порахуй успіхи, цього разу цільове число 8, вичти 1 з успіхів а 10 порахуй за 2 усіхи. Сука да йоб я вже забув на що кидав.
3. Складні підсистеми з багатьма умовами типу Глузду в ктулху, коли в тебе запускаєтсья цілий флоу чарт - кинув сенеті, якщо провалив кинь ще куб, якшо на ньому більше 5, кинь інтелект, якшо інтелект провалив добре пізда настигне тебе але потім, а от якщо успіх кинь по таблиці метальних розладів. Сука да йоб я вже забув яку ктулху я там бачив що мене так налякала.

В ДіС не грав тому, на жаль не скажу, а от в Кавалерії дисонанс це не метавалюта, це ж типу ресурс який представляє "фрустрацію" спектра від життя в кволій людській тушці. Імхо це ближче до всяких крові, віри, мани і т.д. тобто досить абстрактних і гейміфікованих відображень певних сутностей які є в грі, а метавалюти існують виключно над столом, так бачу.darkmentat wrote: Fri Nov 14, 2025 2:36 pm
Щодо метавалют не згоден, бо є приклади де вони реалізовані грамотно, наприклад в Death in Space. Там вони швидко отримуються і тратяться, застосовуються до кидка, а не відміняють його результат, добре вплетені в правила гри і мають чітку задачу згладити хаотичність розподілу д20. Короче не просто додали для оказуалення х) В новій Кавалерії як я розумію ще тоже дещо схоже.
А все інше по ділу, тут згоден, та і те що в більшості випадків метавалюти реалізовані дуже криво. Навіть ті ж омени в морк борку здавалося б мали б бути схожі на DiS, але ні, це вже приклад цих самих кривих метавалют.

Ну по факту те саме - очки які ти заробляєш в одних ситуаціях і тратиш щоб отримати приколюхи в інших. Типу пояснити що це по флафу можна як завгодно, це не так і важливо.Azik wrote: Fri Nov 14, 2025 2:43 pm В ДіС не грав тому, на жаль не скажу, а от в Кавалерії дисонанс це не метавалюта, це ж типу ресурс який представляє "фрустрацію" спектра від життя в кволій людській тушці. Імхо це ближче до всяких крові, віри, мани і т.д. тобто досить абстрактних і гейміфікованих відображень певних сутностей які є в грі, а метавалюти існують виключно над столом, так бачу.



Ну та якщо воно зводиться тільки до, в мене є 5 балів тому я можу ввести цього імбового моба, то це крінж, але коли це - заклинило двері і тепер треба шукати інший, шлях чи неочікуваний патрульний, або те ж підкріплення в бою, навіть коли воно має сенс і додає сцені драматичності то гравці можуть плюватися, аля ти просто хочеш їм життя ускладнити. А коли є умовно ці поїнти то воно по іншому гравцями сприймається. Тобто в майстра майже завжди є причина для подій, бо ти банально знаєш більше ніж гравці, але гравці не завжди це розуміють, а коли в тебе є "поважна" причина то гравці це якось краще сприймають. Хоча такий підхід не для кожної гри і треба, щоб він був гарно наративно пояснений, щоб не вибивало з погруженняAzik wrote: Fri Nov 14, 2025 5:07 pm Ну блін, не знаю, для мене це дивно. Бо мана, кров, хп, віра чи дисонанс це моделі чогось що є в фікшоні. Якісь камінці долі які гарвці віддають майстру коли хочуть підфаджити куби, а майстер віддає гравцям коли хоче завести в сцену жопстішого моба у фікшоні відсутні. Тому в моєму світі перше - не мета валюта, а друге як раз дуже мета.
