Наступний ключовий момент - це створення персонажа. Тревелер перша гра з лайфпасами, тобто в ній ми не просто накидуємо характеристики персонажа, а і табличками та перевірками визначаємо просування його попередньою кар'єрою до початку гри.

- CT_character_service_table.jpg (27.17 KiB) Viewed 217 times
Коли персонажу виповнюється 18 років, у нього є можливість обрати кар'єру Navy, Marines, Army, Scout, Merchant чи Other. Далі ми по ходу кар'єри на кожен 4-річний термін служби робимо кидки на виживання, підвищення і продовження служби. Після кожного закінченого терміну, а також під час підвищення, персонаж отримує навичку чи приріст характеристики. Вони визначаються випадково, проте гравець може вибрати по якій табличці кидати, в рамках своєї кар'єри. Ну і після звільнення з кар'єри від підвищень і кількості термінів залежить кількість вихідних бонусів - стартових грошей, предметів чи покращень характеристик.
Окремим мемом є те, що в Тревелері персонаж може померти під час генерації, проте насправді це має сенс. Це такий собі елемент балансу і гемблінгу. Різні кар'єри по різному ризикові, і тому персонажа з дуже хорошими характеристиками гравець може відправляти на найбільш безпечні кар'єри, а ось якщо йому не повезло з характеристиками, то вже діяти більш ризиково. І таким чином або його персонаж виживе і скомпенсує погані характеристики крутими набутими навичками, або ж відсіється і можна буде створити нового персонажа з уже кращими статами.
Загалом передісторія персонажа виходить доволі загальна, але робоча, без надлишкової деталізації та переускладнень. Проте тут всього 6 кар'єр, половина з яких суто військові, тож більшість цікавих сайфайних архетипів буде вписана в other, який до того ж дає не надто багато різноманіття чи плюшек. Можливо гра так і задумана, щоб грати тільки відставними офіцерами чи навіть в якийсь мілітарний кампейн, проте імхо цього малувато.
Деякі подальші додатки розширяють кількість кар'єр, особливо S04 Citizens Of The Imperium. Проте він вводить деякі свої дивні кар'єри типу Sailor чи Hunter, а також відкрите питання як воно буде працювати разом зі стандартним списком. Також трохи не вистачає більшого різноманіття навичок і бонусів, які можна отримати під час створення персонажа, що вже починає бісити коли вдесяте персонажу випадає Low Psg.
Проте дивлячись на загальну картину, в цій системі генерації щось все таки є, і подальші редакції від Мангуса чи Цефеуси вже не мають тої лаконічної чарівності.
Тож я знову вертаюся до думки, що класік тревелеру потрібен ретроклон, що додасть приколів і виправлень та зведе всі ці моменти разом, проте залишаючись в рамках оригінального дизайну. Проте тут така ж проблема, як і з іншими олдскульними іграми, що у кожного своє бачення "як має бути краще" і тому такий клон перетвориться на ще один Цефеус, що нічим не відрізнятиметься від інших традгеймів, де персонаж не зможе померти під час створення персонажа, а саме створення займатиме вже годину і визначатиме набір типових мідскульних навичок, що просто зводяться до універсальної перевірки характеристик і дають до неї якийсь свій бонус.
Added after 13 minutes 4 seconds:
До речі приклад створення персонажа я додав тут
viewtopic.php?t=39