Page 5 of 5

Re: Загальний розбір Classic Traveller

Posted: Fri Nov 21, 2025 8:10 pm
by darkmentat
Redrick wrote: Fri Nov 21, 2025 7:07 pm Чесно кажучі, я не розумію, з чим в тебе виникають складності.
А я не розумію що тут зрозумілого... Загалом спробую розібратись в завтиках
Redrick wrote: Fri Nov 21, 2025 7:07 pm Заробіток за допомогою корабля враховує наступні можливості: перевезення вантажу, перевезення пасажирів та перевезення пошти (див. Book 2, стр. 7, Revenue). Також існують можливості вільної торгівлі.

Для всіх цих можливостей кораблю потрібно мандрувати. З зоряними подорожами пов'язані наступні небезпеки (Book 2, стр. 3): Hijacking, Skipping, Piracy, Contaminated Fuel, Lack of Maintenance, Drive Failure та Misjump. Більш того, подорожі потребують постійних витрат на підтримку корабля в пригодному стані та на паливо.
Головне, що мені не зрозуміло як з цього вижати щось цікаве. Типу якщо виходити тільки з цього, то виходить, що ми просто стрибаємо між світами щоб реалізувати товар чи довести пасажирів, поки не станеться щось з переліченого. І хай навіть воно хоч і з малим шансом, але станеться – в перший раз це ще може бути цікаво, але тільки в це грати... звучить якось тупо.

Тобто очевидно, що це скоріше якісь допоміжні активності, які або просто підштовхують до подорожі, або додають окремих нюансів і приколів, а основні пригоди мають якусь іншу природу. Але яку і як їх готувати – ось це вже питання. Квести зрозуміло, але відсунемо їх в сторону. З портових случайок типу "12 Peasants 2D" можна щось вичавити, якщо постаратися і завчасно щось подумати. Проте ж має бути щось ще?
Redrick wrote: Fri Nov 21, 2025 7:07 pm Що потрібно для того, щоб підготувати таку кампанію? Ну, загалом, не так вже й багато. Здається, в книжках не вистачає лише генератора пасажирів і над випадковими зустрічами, можливо, також варто попрацювати додатково. Все інше створюється разом із субсектором.
Тут ще момент, що з субсектором насправді створюється мало чогось юзабельного. Типу у нас є базові фізичні характеристики планети, торгові теги, техрівень, держустрій і закон. Проте мені знову важко уявити, як на постійній основі з цього вичавлювати іграбельний матеріал.
Redrick wrote: Fri Nov 21, 2025 7:07 pm Здається, це не так багато - але, насправді, в тому ж класичному ДнД гекскроул набагато простіший.
Тут насправді не в складності питання. Бо днд гекскроул може бути дуже простим, але з формату "гекс 1234: скриня під дубом, а її охороняє привид шибеника, який можна розвіяти якщо похоронити його кості на перехресті" вже зрозуміло в що тут грати. А в що грати з опису типового гексу типового сабсектору насправді не ясно.

Можливо мені б допоміг якийсь нормальний приклад підготовки, чи опис самої гри як саме трапляються ігрові ситуації. Проте з того що я бачив лише сплошна муть.
Redrick wrote: Fri Nov 21, 2025 7:07 pm Припустімо, хоча СT також має на увазі можливість грати й безкорабельним персонажем
До речі тут вдвойні не зрозуміло в що тут можна грати без корабля. А в CT на це зроблений серйозний акцент, раз квитки персонажам видаються на генерації і немає очевидної установки про можливість придбати корабель зі старту.

Re: Загальний розбір Classic Traveller

Posted: Fri Nov 21, 2025 8:32 pm
by Redrick
Як хтось тут вже казав, Травеллер - це така гра про буденність космічних роботяг. Тобто можливо тобі саме ця буденність не здається чимось іграбельним і ти намагаєшся відшукати щось інше... чого насправді в Травеллері немає.
Особисто мені здається помилкою шукати відповідь в "основних пригодах". Якби я готував кампейн по Травеллеру, я б відштовхувався від ідеї зробити цікавими саме космічні подорожі. Сам по собі генератор цього не робить, але він для того й не призначений (він призначений для гри без рефері):
If no referee is used, the universe may unfold randomly using the world generation tables in Book 3.
Як би я це робив? Ну, для початку, я б зробив свій субсектор дуже політично насиченим - з конфліктами, кордонами, місцевими законами, війнами, блокадами, торгівельними маршрутами, нічийними зонами з піратами й контрабандистами і тд й тп. Також я б особливо додав нейтральну космічну станцію, яка була б осередком інтриг усіх цих політичних сил - Babylon 5 meets Deep Space Nine. Там завжди були б доступні різні квести різного ступеню небезпеки та законності. Також я щойно побачив навичку Gambling і одразу пригадав книжку по розширеному всесвіту Зоряних Війн, де Хан Соло в якомусь притоні виграв в пазаак цілу планету. Тож я обов'язково додав би таке місце для ігор з нестандартними (й високими) ставками...

Можливо, тобі просто надивленності не вистачає та матеріалу для референсів?

Re: Загальний розбір Classic Traveller

Posted: Fri Nov 21, 2025 8:35 pm
by darkmentat
Redrick wrote: Fri Nov 21, 2025 8:32 pm Можливо, тобі просто надивленності не вистачає та матеріалу для референсів?
Не виключаю що можливо, проте тут скоріше момент, що мені важко уявити як це подати в іграбельному формату. Особливо, щоб це само виникало на іграх без диригування й підстроювання майстром. Ну і без формату "квестодатель сказав вам зробити Х".

Re: Загальний розбір Classic Traveller

Posted: Sat Nov 22, 2025 8:37 am
by dicekitteh
darkmentat wrote: Fri Nov 21, 2025 11:29 am
Ну вот я досі не розумію як має виглядати мінімально комфортна підготовка до гри.
Ну... натхнення, піца та чай? :)

Ну або... Ну от чим Класичний Травелер відрізняється від "іншої" (зрозумілої) системи? Крім можливо дещо сумнівних, для 2025, верстки та вордингу. Це не риторичне питання. Всюди є люди (в сенсі "розумні істоти", місцями навіть неумовно), в них є якісь проблеми, бажання, політика, драма, технології, закони. Все це можна використати.

"Думай як режисер."