Як там новий DW?
Posted: Mon Nov 10, 2025 12:09 pm
Загалом мені цікаво що там з ним відбувається, але самостійно відслідковувати ліньки. Тому пишіть які там були основні зміни, чи норм чи фігня, що б ви самі поміняли б ітд.
Загалом я коли переглядав старий DW, то прийшов до того, що правила там загалом непогані. Основна проблема в буклетах - надто імбові, як по характеристикам, так і по ходам плейбуків. Ну там дофіга хп на старті, легко набираються високі стати, щоб 6- майже не випадало і т. д.
Плюс є ще загальна проблема, що в більшості ходів на 10+ нічого поганого не стається, тому стати +3 ламають гру. В AW-подібних іграх в цьому сенсі було дещо краще, бо там навіть на 10+ відбувається повноцінний обмін ударами і тому навіть з кидками +3 треба думати і можна вляпатись.
Тож загалом мені хотілося б мати класичну DW з класичним пригодницьким пбташним дизайном, без якоїсь упоротості в експериментальні механіки, але з виправленням всіх її косяків. І уход скоріше в загально фентезійні архетипи, а не саме корпоративно-дндшні. Але що вони там запилять насправді ми ще подивимось.
Added after 9 minutes 21 seconds:
То тут то там вже розпитував в чатах на цю тему, але тут вже можна предметно обговорити з конкретними прикладами правил
Загалом я коли переглядав старий DW, то прийшов до того, що правила там загалом непогані. Основна проблема в буклетах - надто імбові, як по характеристикам, так і по ходам плейбуків. Ну там дофіга хп на старті, легко набираються високі стати, щоб 6- майже не випадало і т. д.
Плюс є ще загальна проблема, що в більшості ходів на 10+ нічого поганого не стається, тому стати +3 ламають гру. В AW-подібних іграх в цьому сенсі було дещо краще, бо там навіть на 10+ відбувається повноцінний обмін ударами і тому навіть з кидками +3 треба думати і можна вляпатись.
Тож загалом мені хотілося б мати класичну DW з класичним пригодницьким пбташним дизайном, без якоїсь упоротості в експериментальні механіки, але з виправленням всіх її косяків. І уход скоріше в загально фентезійні архетипи, а не саме корпоративно-дндшні. Але що вони там запилять насправді ми ще подивимось.
Added after 9 minutes 21 seconds:
То тут то там вже розпитував в чатах на цю тему, але тут вже можна предметно обговорити з конкретними прикладами правил