Привіт, я до вас із спільноти Архетерики зі старою проблематикою, для нашої спільноти, яку ніхто так і не зміг побороти. В нашій спільноті вже давно існує та активно використовується "гібридний ролплей в чатиках", який забезпечує контентом даунтайм між партіями кампейну, або вестмаршів(особливо він зародився і показав себе добре саме у цьому форматі).
Досвід гібридного ролплею, насправді, за роки існування спільноти, показав себе дуже крутим, відчувалась навіть тяглість з оцього форумного ролплею. Особливо захоплююче було, коли подібні "чатові відіграші" впливали на весь вестмарш(в якому подекуди було задіяно понад 20 гравців) навіть сильніше, ніж події партій, які були актуальними не для всіх гравців вестмаршу.
І от, останні 3 роки, проблема постала наступна: багато хто намагався оформити і провести онлайн ігри суто на основі подібних, "чатових відіграшів", без партійної складової, але з кубиками(ролботи в окремих гілках), з правилами і тд. Але за 2 чи 3 останні спроби, ще жодна з них не досягла успіху, помираючи на самих початках, хоча на анонсі цих спроб був ентузіазм як в майстрів, так і в гравців, і всі були готові і бажали пограти.
Як вважаєте, чи можливо це в принципі, чи для цього можливі тільки формати форумок, чи це взагалі специфічний формат не для всіх, чи це задум заздалегідь приречений на провал, без класичних партій?
Текстова рольовка по Архетериці
- DeaD_In_Side
- Posts: 6
- Joined: Fri Nov 07, 2025 11:45 am
- Location: Kyiv
- Contact:
Re: Текстова рольовка по Архетериці
Думаю можливо, особливо зараз, коли є такий форум!
Можна ж сюди прикрутити якусь фічу на кидання дайсів і взагалі буде вогонь.
І це буде зручніше за телегу
Можна ж сюди прикрутити якусь фічу на кидання дайсів і взагалі буде вогонь.
І це буде зручніше за телегу
- darkmentat
- Posts: 187
- Joined: Wed Nov 05, 2025 9:19 pm
Re: Текстова рольовка по Архетериці
Ну як я розумію для форумок дайсботи не дуже підходять. Типу через великий лаг по часу між постами, спілкування має йти асиметричними великими повідомленнями. Типу гравець довго описує намір і список дій, а потім майстер так само довго описує відповіді, кидаючи коли треба куби за персонажа.
Ну тільки тут головна проблема що якщо короткими постами писати, то між ними буде 4 години і нічого не станеться за розумний час. А якщо довгими - то дуже великий шанс невалідних постів, коли на першому реченні провал чи воно суперечить майстерському баченню, і тому весь наступний текст треба відміняти.
Але раз в Архетериків це якось працює, то в них мабуть є досвід.
Ну тільки тут головна проблема що якщо короткими постами писати, то між ними буде 4 години і нічого не станеться за розумний час. А якщо довгими - то дуже великий шанс невалідних постів, коли на першому реченні провал чи воно суперечить майстерському баченню, і тому весь наступний текст треба відміняти.
Але раз в Архетериків це якось працює, то в них мабуть є досвід.

- DeaD_In_Side
- Posts: 6
- Joined: Fri Nov 07, 2025 11:45 am
- Location: Kyiv
- Contact:
Re: Текстова рольовка по Архетериці
Ну, в форматі чатів(у тому ж тг) це працювало за рахунок залученості гравців і їх високої мотивації. Типу, більшості на стільки цікаво в це грати, що вони в захваті проводили вечори у активних онлайн-відіграшах у чатиках. Але ця залученість підкріплюється партіями, на які збирається та чи інша пачка, і через це, воно працювало як додаткове "паливо". Звичайно, це не всім поголовно подобалось, і був відсоток залучених до вестмаршу виключно через партії, без цієї чат-складової, але це була меншість. Але саме за рахунок мотивації гравців, відіграші в чатах були без лагів по 4 години, бо якшо висока мотивація - гравці постійно залучені до процесу. Ну і заявки формуються відповідно не закінченими діями, а намірами на певну дію, так, як би ви це описували коли граєте в рольовку вживу, після чого майстер або підтверджує успішність наміру, або каже роляти і вже після кидку дає опис результату дії - це дозволяє уникати невалідних постів/повідомлень, зазвичай.darkmentat wrote: Sun Nov 16, 2025 7:52 pm Ну як я розумію для форумок дайсботи не дуже підходять. Типу через великий лаг по часу між постами, спілкування має йти асиметричними великими повідомленнями. Типу гравець довго описує намір і список дій, а потім майстер так само довго описує відповіді, кидаючи коли треба куби за персонажа.
Ну тільки тут головна проблема що якщо короткими постами писати, то між ними буде 4 години і нічого не станеться за розумний час. А якщо довгими - то дуже великий шанс невалідних постів, коли на першому реченні провал чи воно суперечить майстерському баченню, і тому весь наступний текст треба відміняти.
Але раз в Архетериків це якось працює, то в них мабуть є досвід.