Чому між гексами потрібні відстані

Post a reply

Smilies
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode is ON
[img] is ON
[url] is ON
Smilies are ON

Topic review
   

Expand view Topic review: Чому між гексами потрібні відстані

Re: Чому між гексами потрібні відстані

by flowerpot » Sat Nov 08, 2025 9:47 pm

Красно дякую)

Re: Чому між гексами потрібні відстані

by darkmentat » Sat Nov 08, 2025 9:13 pm

flowerpot wrote: Sat Nov 08, 2025 8:03 pm А порадьте де про гекскравл почитати, щоб розібратися як його водити
Ну готуйся :D

Простий гайд по гекскравлам

Хорошо вводна стаття як про підготовку гекскравла, так і про його проведення. З деякими окремими речима я там не згодний, наприклад про те, що у гравців має бути порожня гексова карта, яку вони мають заповнювати, але там далі в примітках це питання трохи покрито.

https://telegra.ph/Hexcrawls-Simple-Guide-05-06

Трохи про гекскравли

Тут я вже заглиблююся в нюанси гекскравлів, так що деяке уявлення вже треба мати (наприклад з попередньої статті). Але тільки базове, бо тут я розбираю якраз різні часті помилки, підводні камені чи неочевидні й нетривіальні моменти, про які сам дізнався доволі пізно.

https://telegra.ph/hexcrawl-misconception-09-23

Як підготувати олдскульну кампанію за пару годин

Пост з клікбейтною назвою про те, як максимально швидко зробити невеликий регіон. Там автор в моменті про створення підземель покладається на посередню процедурну генерацію, і це основний мінус статті. Але в усьому іншому описані дуже толкові прийоми. Найкраще підхід зі статті підходить для того, щоб створити регіон навколо вже існуючого підземелля. Тобто щоб взяти якийсь готовий модуль і створити навколо нього робочу обв'язку у вигляді міст, лігвищ, фракцій, інших елементів.

https://telegra.ph/How-to-Create-a-Camp ... ours-06-07

Напрями та бар'єри в гекскравлах

Невеличка замітка про один з прийомів підготовки цікавої карти для гекскравла. Одна з "лінз", за допомогою яких можна зробити гру трішки кращою.

https://telegra.ph/hexcrawl-direction-barriers-12-06

Дешманські наколіночні пісочниці

Не саме про гекскравли, але загалом універсальні принципи про підхід пісочниці, що можуть стати в нагоді.

https://telegra.ph/The-dirt-cheap-sandbox-08-24


Загалом мені здається саме в такому порядку найкраще розкривається тема, а вже далі наступні питання можна розбирати окремо.

Re: Чому між гексами потрібні відстані

by flowerpot » Sat Nov 08, 2025 8:03 pm

А порадьте де про гекскравл почитати, щоб розібратися як його водити

Чому між гексами потрібні відстані

by darkmentat » Wed Nov 05, 2025 10:03 pm

В нових модулях часто роблять гекскравл пригоди, де просто на маленькому клаптику кожен гекс заповнений. Проте класичний підхід де 10% працює краще, ці відстані між ключовими гексами потрібні для:
  • Правильної роботи випадкових зустрічей та механік втрати шляху;
  • Створення відчуття довгих подорожей, як у володарі перснів;
  • Створення більшої невизначеності й непередбачуваності, де гравці не знають чи буде щось на наступному гексі, чи ні і через скільки часу ходу вони на щось наткнуться;
  • Підтримки правдоподібності світу, щоб не потрібно було пояснювати чому наприклад два лігва різних монстрів чи інших приколюх знаходяться так близько один до одного;
  • Місце для того, щоб можна було вбудувати в карту додатковий контент, як свій так і той що появився випадково на грі.

Top