by darkmentat » Sat Nov 08, 2025 4:52 pm
Illair wrote: Sat Nov 08, 2025 3:40 pm
darkmentat wrote: Sat Nov 08, 2025 2:27 pm
Azik wrote: Fri Nov 07, 2025 9:38 pm
Але блін нічого немає про суто космічні загрози типу витрат кисню під час кровлу чи про радіацію і т.д.
Сумовинка короче
Та це загалом як я розумію спільна хвороба всіх космічних нюсрок. До Death in Space у мене такі самі питання.
Колись ще списочок робив що б такого додати:
- Космолом - Зіткнення з космічним сміттям. Деякі області більш засмічені (орбіта населеної планети, пояс астероїдів), деякі менш (віддалені області). Шанс зіткнення з небезпечним уламком може варіюватися від 1-з-6 за раунд до 1-з-20 за годину.
- Перевантаження - 2G, 5G, 10G, 15G, короткотривале, довготривале. Втрата свідомості, пошкодження, смерть.
- Декомпресія - Отвір розміром з кулю викликає повну декомпресію за к6 раундів. Більший пролом розміром з метр викликає вибухову декомпресію – тиск падає і повітря зникає за 1 раунд. Під час вибухової декомпресії в невагомості різні предмети і навіть персонажів може відкинути різким повітряним потоком.
- Exposure - Вплив надвисокої та наднизької температури.
- Toxic Atmosphere. The planet’s atmosphere is not fit to breathe, but is otherwise safe. A rebreather or armor with its own oxygen supply is required. Without these, characters take 1d10 DMG per round/minute/turn/hour/watch.
- Corrosive Atmosphere.
- Отруйний, паралітичний чи сльозоточивий газ.
- Радіація
- Exhaustion
- Позбавлення сну
- Thirst and Starvation
Доробити б його до чого пристойного би...
Як на мене, то ці штуки треба додавати ситуативно, коли хочеш закцентувати увагу. Але увалювати все в одну гру нє, хіба як опційні "ефекти місцевості" але вже масштабом на модуль, а не на сцену
До речі не дуже зрозумів твій тейк. Типу просто загроза або є, або її немає. Або на дерелікті прорвало реактор і підвищиний фон, або ні. Чи там або на якісь екзопланеті є покорьожена атмосфера, що вимагає певних заходів, або її немає. Типу це не те, щоб якось внезапно появляється і зникає.
[quote=Illair post_id=321 time=1762609205 user_id=60]
[quote=darkmentat post_id=313 time=1762604841 user_id=58]
[quote=Azik post_id=291 time=1762544297 user_id=86]
Але блін нічого немає про суто космічні загрози типу витрат кисню під час кровлу чи про радіацію і т.д.
Сумовинка короче
[/quote]
Та це загалом як я розумію спільна хвороба всіх космічних нюсрок. До Death in Space у мене такі самі питання.
Колись ще списочок робив що б такого додати:
[list]
[*] Космолом - Зіткнення з космічним сміттям. Деякі області більш засмічені (орбіта населеної планети, пояс астероїдів), деякі менш (віддалені області). Шанс зіткнення з небезпечним уламком може варіюватися від 1-з-6 за раунд до 1-з-20 за годину.
[*] Перевантаження - 2G, 5G, 10G, 15G, короткотривале, довготривале. Втрата свідомості, пошкодження, смерть.
[*] Декомпресія - Отвір розміром з кулю викликає повну декомпресію за к6 раундів. Більший пролом розміром з метр викликає вибухову декомпресію – тиск падає і повітря зникає за 1 раунд. Під час вибухової декомпресії в невагомості різні предмети і навіть персонажів може відкинути різким повітряним потоком.
[*] Exposure - Вплив надвисокої та наднизької температури.
[*] Toxic Atmosphere. The planet’s atmosphere is not fit to breathe, but is otherwise safe. A rebreather or armor with its own oxygen supply is required. Without these, characters take 1d10 DMG per round/minute/turn/hour/watch.
[*] Corrosive Atmosphere.
[*] Отруйний, паралітичний чи сльозоточивий газ.
[*] Радіація
[*] Exhaustion
[*] Позбавлення сну
[*] Thirst and Starvation
[/list]
Доробити б його до чого пристойного би...
[/quote]
Як на мене, то ці штуки треба додавати ситуативно, коли хочеш закцентувати увагу. Але увалювати все в одну гру нє, хіба як опційні "ефекти місцевості" але вже масштабом на модуль, а не на сцену
[/quote]
До речі не дуже зрозумів твій тейк. Типу просто загроза або є, або її немає. Або на дерелікті прорвало реактор і підвищиний фон, або ні. Чи там або на якісь екзопланеті є покорьожена атмосфера, що вимагає певних заходів, або її немає. Типу це не те, щоб якось внезапно появляється і зникає.