by darkmentat » Sat Nov 08, 2025 9:13 pm
flowerpot wrote: Sat Nov 08, 2025 8:03 pm
А порадьте де про гекскравл почитати, щоб розібратися як його водити
Ну готуйся
Простий гайд по гекскравлам
Хорошо вводна стаття як про підготовку гекскравла, так і про його проведення. З деякими окремими речима я там не згодний, наприклад про те, що у гравців має бути порожня гексова карта, яку вони мають заповнювати, але там далі в примітках це питання трохи покрито.
https://telegra.ph/Hexcrawls-Simple-Guide-05-06
Трохи про гекскравли
Тут я вже заглиблююся в нюанси гекскравлів, так що деяке уявлення вже треба мати (наприклад з попередньої статті). Але тільки базове, бо тут я розбираю якраз різні часті помилки, підводні камені чи неочевидні й нетривіальні моменти, про які сам дізнався доволі пізно.
https://telegra.ph/hexcrawl-misconception-09-23
Як підготувати олдскульну кампанію за пару годин
Пост з клікбейтною назвою про те, як максимально швидко зробити невеликий регіон. Там автор в моменті про створення підземель покладається на посередню процедурну генерацію, і це основний мінус статті. Але в усьому іншому описані дуже толкові прийоми. Найкраще підхід зі статті підходить для того, щоб створити регіон навколо вже існуючого підземелля. Тобто щоб взяти якийсь готовий модуль і створити навколо нього робочу обв'язку у вигляді міст, лігвищ, фракцій, інших елементів.
https://telegra.ph/How-to-Create-a-Camp ... ours-06-07
Напрями та бар'єри в гекскравлах
Невеличка замітка про один з прийомів підготовки цікавої карти для гекскравла. Одна з "лінз", за допомогою яких можна зробити гру трішки кращою.
https://telegra.ph/hexcrawl-direction-barriers-12-06
Дешманські наколіночні пісочниці
Не саме про гекскравли, але загалом універсальні принципи про підхід пісочниці, що можуть стати в нагоді.
https://telegra.ph/The-dirt-cheap-sandbox-08-24
Загалом мені здається саме в такому порядку найкраще розкривається тема, а вже далі наступні питання можна розбирати окремо.
[quote=flowerpot post_id=349 time=1762624996 user_id=67]
А порадьте де про гекскравл почитати, щоб розібратися як його водити
[/quote]
Ну готуйся :D
[b]Простий гайд по гекскравлам[/b]
Хорошо вводна стаття як про підготовку гекскравла, так і про його проведення. З деякими окремими речима я там не згодний, наприклад про те, що у гравців має бути порожня гексова карта, яку вони мають заповнювати, але там далі в примітках це питання трохи покрито.
https://telegra.ph/Hexcrawls-Simple-Guide-05-06
[b]Трохи про гекскравли[/b]
Тут я вже заглиблююся в нюанси гекскравлів, так що деяке уявлення вже треба мати (наприклад з попередньої статті). Але тільки базове, бо тут я розбираю якраз різні часті помилки, підводні камені чи неочевидні й нетривіальні моменти, про які сам дізнався доволі пізно.
https://telegra.ph/hexcrawl-misconception-09-23
[b]Як підготувати олдскульну кампанію за пару годин[/b]
Пост з клікбейтною назвою про те, як максимально швидко зробити невеликий регіон. Там автор в моменті про створення підземель покладається на посередню процедурну генерацію, і це основний мінус статті. Але в усьому іншому описані дуже толкові прийоми. Найкраще підхід зі статті підходить для того, щоб створити регіон навколо вже існуючого підземелля. Тобто щоб взяти якийсь готовий модуль і створити навколо нього робочу обв'язку у вигляді міст, лігвищ, фракцій, інших елементів.
https://telegra.ph/How-to-Create-a-Campaign-in-a-Few-Hours-06-07
[b]Напрями та бар'єри в гекскравлах[/b]
Невеличка замітка про один з прийомів підготовки цікавої карти для гекскравла. Одна з "лінз", за допомогою яких можна зробити гру трішки кращою.
https://telegra.ph/hexcrawl-direction-barriers-12-06
[b]Дешманські наколіночні пісочниці[/b]
Не саме про гекскравли, але загалом універсальні принципи про підхід пісочниці, що можуть стати в нагоді.
https://telegra.ph/The-dirt-cheap-sandbox-08-24
Загалом мені здається саме в такому порядку найкраще розкривається тема, а вже далі наступні питання можна розбирати окремо.