Ваші улюблені НРІ правила яких ви терпіти не можете

Про все що завгодно навколо НРІ. Які дайси любите, чому люди грають в ДнД та інше
User avatar
Azik
Posts: 90
Joined: Thu Nov 06, 2025 5:08 pm
Location: Lviv

Re: Ваші улюблені НРІ правила яких ви терпіти не можете

Post by Azik »

flowerpot wrote: Fri Nov 14, 2025 6:08 pm
Azik wrote: Fri Nov 14, 2025 5:07 pm Ну блін, не знаю, для мене це дивно. Бо мана, кров, хп, віра чи дисонанс це моделі чогось що є в фікшоні. Якісь камінці долі які гарвці віддають майстру коли хочуть підфаджити куби, а майстер віддає гравцям коли хоче завести в сцену жопстішого моба у фікшоні відсутні. Тому в моєму світі перше - не мета валюта, а друге як раз дуже мета.
Ну та якщо воно зводиться тільки до, в мене є 5 балів тому я можу ввести цього імбового моба, то це крінж, але коли це - заклинило двері і тепер треба шукати інший, шлях чи неочікуваний патрульний, або те ж підкріплення в бою, навіть коли воно має сенс і додає сцені драматичності то гравці можуть плюватися, аля ти просто хочеш їм життя ускладнити. А коли є умовно ці поїнти то воно по іншому гравцями сприймається. Тобто в майстра майже завжди є причина для подій, бо ти банально знаєш більше ніж гравці, але гравці не завжди це розуміють, а коли в тебе є "поважна" причина то гравці це якось краще сприймають. Хоча такий підхід не для кожної гри і треба, щоб він був гарно наративно пояснений, щоб не вибивало з погруження
Мені здається що це якась історія про "настолкифікацію" НРІ і недовіру до майстра. Хоча в іграх з валютою майстер все одно може сказти - каміння впало ви померли. Я не розумію нащо тягнути ілюзорню справедливість де її не може бути бай дизайн... Гравці або довіряють що майстр дбає про те щоб зробити цікаву історію а не задомінувати їх, або просто не грають в такого майстра. Може ще на фестивальний формат я можу зрозуміти оці всі поїнти долі, але ну...
Image
User avatar
darkmentat
Posts: 188
Joined: Wed Nov 05, 2025 9:19 pm

Re: Ваші улюблені НРІ правила яких ви терпіти не можете

Post by darkmentat »

Azik wrote: Fri Nov 14, 2025 6:24 pm Мені здається що це якась історія про "настолкифікацію" НРІ і недовіру до майстра. Хоча в іграх з валютою майстер все одно може сказти - каміння впало ви померли. Я не розумію нащо тягнути ілюзорню справедливість де її не може бути бай дизайн... Гравці або довіряють що майстр дбає про те щоб зробити цікаву історію а не задомінувати їх, або просто не грають в такого майстра. Може ще на фестивальний формат я можу зрозуміти оці всі поїнти долі, але ну...
Тут хіба що момент, що такі штуки можуть бути корисними для самого майстра. Тобто це не для балансу і щоб гравці довіряли майстру, а щоб майстер сам знав коли він може чесно зажестіть. Типу як майстерський фреймворк в пбта, з м'якими і жосткими ходами - гра бере на себе це питання і майстру не потрібно про це думати і витрачати свої когнітивні ресурса.

Інше діло, що саме в форматі токенів які майстер може тратити на загрози я не бачив жодного разу, де воно б мало сенс. Можливо тому, що в тих іграх де є такі токени, там немає якогось схожого майстерського фреймворку, який задавав границі того, що майстер може робити без токенів і в яких умовах.
Image
User avatar
simply_sviat
Posts: 54
Joined: Fri Nov 07, 2025 9:31 pm

Re: Ваші улюблені НРІ правила яких ви терпіти не можете

Post by simply_sviat »

Illair wrote: Fri Nov 14, 2025 4:56 pm За метавалюти плюсую, але хочу детальніше виділити:
Метавалюти тому і мета — бо не присутні у наративі, їх немає на сцені. Тобто хп, мп, експ, кров, віра тощо, це все метавалюти.
Це не метавалюта. Мб експа але це не точно, тільки якщо система дозволяє її витрачати динамічно а не просто накопичувати. Хп зазвичай репрезентується так чи інакше, але якщо навіть ні, ти зпзвичай його не тратиш, це більше як трекер. Кров в втм не мета валюта, бо це частина фікшену, вона буквально присутня на сцені. Вона може бути не супер дієгетичною, але все ще не мета.

Метавалюта це фейт поінти, інспірейшон в днд, чув що торчі в ШД це метавалюта, але не впевнений.
simply sviat
User avatar
[Dido]kraken
Posts: 86
Joined: Thu Nov 06, 2025 3:52 pm

Re: Ваші улюблені НРІ правила яких ви терпіти не можете

Post by [Dido]kraken »

Піймав себе на думці, що в мене напевно зараз нема ігор, які я б грав, але мені не подобалися їх правила.

Зараз в принципі все що мені подобається і що я граю - мені ну… подобається 😂

Але загалом… можу згадати Легенду Пʼяти Кілець. Я дуже і дуже теплі спогади маю про кампейн на четвертій редакції, але пʼята - це кислий дріст.
User avatar
Azik
Posts: 90
Joined: Thu Nov 06, 2025 5:08 pm
Location: Lviv

Re: Ваші улюблені НРІ правила яких ви терпіти не можете

Post by Azik »

А, а так-то загалом мій крик болю про демонів це от саме воно. Концепт от тупо все що мені цікаво і подобається. Але правила ну бля, біль та сльози
Image
User avatar
darkmentat
Posts: 188
Joined: Wed Nov 05, 2025 9:19 pm

Re: Ваші улюблені НРІ правила яких ви терпіти не можете

Post by darkmentat »

Azik wrote: Sat Nov 15, 2025 12:18 am А, а так-то загалом мій крик болю про демонів це от саме воно. Концепт от тупо все що мені цікаво і подобається. Але правила ну бля, біль та сльози
Роби хак на YKY чи Камехамеху хДД
Image
User avatar
[Dido]kraken
Posts: 86
Joined: Thu Nov 06, 2025 3:52 pm

Re: Ваші улюблені НРІ правила яких ви терпіти не можете

Post by [Dido]kraken »

darkmentat wrote: Sat Nov 15, 2025 12:23 am
Роби хак на YKY чи Камехамеху хДД
Дорееечі 😂
А ще є всратий рімейк на V5 який я зробив для нашого кампейна на ВК
User avatar
Azik
Posts: 90
Joined: Thu Nov 06, 2025 5:08 pm
Location: Lviv

Re: Ваші улюблені НРІ правила яких ви терпіти не можете

Post by Azik »

darkmentat wrote: Sat Nov 15, 2025 12:23 am
Azik wrote: Sat Nov 15, 2025 12:18 am А, а так-то загалом мій крик болю про демонів це от саме воно. Концепт от тупо все що мені цікаво і подобається. Але правила ну бля, біль та сльози
Роби хак на YKY чи Камехамеху хДД
В мене ще УКУ вампірський хак лежить недороблений
Image
User avatar
[Dido]Fishkiller
Posts: 77
Joined: Thu Nov 06, 2025 3:46 pm
Location: Київ
Contact:

Re: Ваші улюблені НРІ правила яких ви терпіти не можете

Post by [Dido]Fishkiller »

darkmentat wrote: Fri Nov 14, 2025 2:36 pm
Azik wrote: Fri Nov 14, 2025 2:11 pm Я б не виділяв системи правил, але є певні механіки які я не люблю в принципі у всіх НРІ.

Наприклад:
1. Метавалюти - руйнують занурення, створюють зайвий фідлінг
2. Складні резволви кидків - оці всі покери на кістках, порахуй свій пул, кинь відро кубів, порахуй успіхи, цього разу цільове число 8, вичти 1 з успіхів а 10 порахуй за 2 усіхи. Сука да йоб я вже забув на що кидав.
3. Складні підсистеми з багатьма умовами типу Глузду в ктулху, коли в тебе запускаєтсья цілий флоу чарт - кинув сенеті, якщо провалив кинь ще куб, якшо на ньому більше 5, кинь інтелект, якшо інтелект провалив добре пізда настигне тебе але потім, а от якщо успіх кинь по таблиці метальних розладів. Сука да йоб я вже забув яку ктулху я там бачив що мене так налякала.
Щодо метавалют не згоден, бо є приклади де вони реалізовані грамотно, наприклад в Death in Space. Там вони швидко отримуються і тратяться, застосовуються до кидка, а не відміняють його результат, добре вплетені в правила гри і мають чітку задачу згладити хаотичність розподілу д20. Короче не просто додали для оказуалення х) В новій Кавалерії як я розумію ще тоже дещо схоже.

А все інше по ділу, тут згоден, та і те що в більшості випадків метавалюти реалізовані дуже криво. Навіть ті ж омени в морк борку здавалося б мали б бути схожі на DiS, але ні, це вже приклад цих самих кривих метавалют.
От взагалі про омени в МБ не згоден. По перше це optional правило, а по друге в грі ти можеш померти непгентивно, просто не прокинувшись на кастінгу. Тому омени зглажують загальне «нечесне» відношення до гравця. Плюс їх дуже мало і гравці їх витрачають зачасту в першій половині сесії, що додає напруги для кінця, коли вже нема останнього шансу. Плюс вони відновлюються тільки один раз на день, тому в грі, де майже нема процедур на час, вони дають мотивацію відійти і встати на ночівлю
Image
Image
User avatar
domovyk
Posts: 5
Joined: Wed Nov 12, 2025 3:11 pm

Re: Ваші улюблені НРІ правила яких ви терпіти не можете

Post by domovyk »

Для мене найяскравіший приклад це Культ. Сетинг топовий, гарно описаний і в ньому хочеться грати.

Але от правила... якщо персонаж зробить дію в конфлікті, то він цілком може кинути наступний ланцюжок мувів: Engage in combat -> Avoid harm -> Endure injury. А потім, скоріш за все, ще й Keep it Together. Навіщо все було так пересукладнювати, я не уявляю)
Last edited by domovyk on Tue Nov 18, 2025 4:40 pm, edited 1 time in total.
Post Reply