У нас у всіх є улюблені книги/ігри/фільми/комікси. На основі чого ви б хотіли Настільно-рольову гру?
Я б от залюбки пограв би в рольовку на основі Легенд Світокраю (Edge Chronicles, також вфдомі як "Повітряні пірати"). Це підліткове фентезі у світі який знаходиться на краю скелі і де живуть неймовірні істоти. Однією з фішок сетингу є камені, які буквально ростуть з під землі а потім летять у небо. Із цих каменів роблять повітряні кораблі.
На жаль ця серія книг ще й не сильно відома, то для початку довелось би розповісти всім, що воно таке
Та багато чого можна згадати. Якщо це щось "стандартного" пригодницького жанру, то на існуючих системах зробити немає питань. Типу якщо хочеш Світлячка, то "бери Краєходці лол".
Але вот є такі медіа, прикол яких фіг ти адекватно перекладеш на НРІ медіум, тут треба бути чортовим генієм. Типу було б круто зіграти в щось типу Phoenix Wright, але хрін ти той відеоігровий досвід хоч якось на НРІ натягнеш.
Domin13 wrote: Sat Nov 15, 2025 10:18 pm
Я б от залюбки пограв би в рольовку на основі Легенд Світокраю (Edge Chronicles, також вфдомі як "Повітряні пірати"). Це підліткове фентезі у світі який знаходиться на краю скелі і де живуть неймовірні істоти. Однією з фішок сетингу є камені, які буквально ростуть з під землі а потім летять у небо. Із цих каменів роблять повітряні кораблі.
Слух, а хіба в цих твоїх легенд не пограєш по якісь звичайній типовій пригодницькій грі? Типу взяти той же пірат борг, прикрутити що кораблі і острова тепер літають, а гравцям продати як "це короч як пірати але повітряні, а далі вже по ходу гри розкажу". Звучить якщо щось підйомне х)
Хроніки вбивці короля (Ті що ім'я вітру), мають красну магічну систему, логічну і послідовну, непоганий сетинг і потенціал для рольовок. Але робити його просто пригодницьким було б нудно і банально, тож я б сконцентрував геймплей конкретно навколо студентів їхньої академії. Де ви граєте за студентів і резолвите студентські справи, експедиції тощо.
Illair wrote: Sun Nov 16, 2025 2:33 am
Хроніки вбивці короля (Ті що ім'я вітру), мають красну магічну систему, логічну і послідовну, непоганий сетинг і потенціал для рольовок. Але робити його просто пригодницьким було б нудно і банально, тож я б сконцентрував геймплей конкретно навколо студентів їхньої академії. Де ви граєте за студентів і резолвите студентські справи, експедиції тощо.
До речі так, якась хардмеджік фентезі про студентів магічної академії - кайф.
Illair wrote: Sun Nov 16, 2025 2:33 am
Хроніки вбивці короля (Ті що ім'я вітру), мають красну магічну систему, логічну і послідовну, непоганий сетинг і потенціал для рольовок. Але робити його просто пригодницьким було б нудно і банально, тож я б сконцентрував геймплей конкретно навколо студентів їхньої академії. Де ви граєте за студентів і резолвите студентські справи, експедиції тощо.
Illair wrote: Sun Nov 16, 2025 2:33 am
Хроніки вбивці короля (Ті що ім'я вітру), мають красну магічну систему, логічну і послідовну, непоганий сетинг і потенціал для рольовок. Але робити його просто пригодницьким було б нудно і банально, тож я б сконцентрував геймплей конкретно навколо студентів їхньої академії. Де ви граєте за студентів і резолвите студентські справи, експедиції тощо.
До речі був здається модуль новий для лотфп про чаклунську академію. Ну і він не лотфпшний по суті, там такі тільки система і видавець. Назва Yellow Book of Brechewold, сам я його не дивився бо не цікавився темою, але думаю звідти можна щось натягати.