А я не розумію що тут зрозумілого... Загалом спробую розібратись в завтикахRedrick wrote: Fri Nov 21, 2025 7:07 pm Чесно кажучі, я не розумію, з чим в тебе виникають складності.
Головне, що мені не зрозуміло як з цього вижати щось цікаве. Типу якщо виходити тільки з цього, то виходить, що ми просто стрибаємо між світами щоб реалізувати товар чи довести пасажирів, поки не станеться щось з переліченого. І хай навіть воно хоч і з малим шансом, але станеться – в перший раз це ще може бути цікаво, але тільки в це грати... звучить якось тупо.Redrick wrote: Fri Nov 21, 2025 7:07 pm Заробіток за допомогою корабля враховує наступні можливості: перевезення вантажу, перевезення пасажирів та перевезення пошти (див. Book 2, стр. 7, Revenue). Також існують можливості вільної торгівлі.
Для всіх цих можливостей кораблю потрібно мандрувати. З зоряними подорожами пов'язані наступні небезпеки (Book 2, стр. 3): Hijacking, Skipping, Piracy, Contaminated Fuel, Lack of Maintenance, Drive Failure та Misjump. Більш того, подорожі потребують постійних витрат на підтримку корабля в пригодному стані та на паливо.
Тобто очевидно, що це скоріше якісь допоміжні активності, які або просто підштовхують до подорожі, або додають окремих нюансів і приколів, а основні пригоди мають якусь іншу природу. Але яку і як їх готувати – ось це вже питання. Квести зрозуміло, але відсунемо їх в сторону. З портових случайок типу "12 Peasants 2D" можна щось вичавити, якщо постаратися і завчасно щось подумати. Проте ж має бути щось ще?
Тут ще момент, що з субсектором насправді створюється мало чогось юзабельного. Типу у нас є базові фізичні характеристики планети, торгові теги, техрівень, держустрій і закон. Проте мені знову важко уявити, як на постійній основі з цього вичавлювати іграбельний матеріал.Redrick wrote: Fri Nov 21, 2025 7:07 pm Що потрібно для того, щоб підготувати таку кампанію? Ну, загалом, не так вже й багато. Здається, в книжках не вистачає лише генератора пасажирів і над випадковими зустрічами, можливо, також варто попрацювати додатково. Все інше створюється разом із субсектором.
Тут насправді не в складності питання. Бо днд гекскроул може бути дуже простим, але з формату "гекс 1234: скриня під дубом, а її охороняє привид шибеника, який можна розвіяти якщо похоронити його кості на перехресті" вже зрозуміло в що тут грати. А в що грати з опису типового гексу типового сабсектору насправді не ясно.Redrick wrote: Fri Nov 21, 2025 7:07 pm Здається, це не так багато - але, насправді, в тому ж класичному ДнД гекскроул набагато простіший.
Можливо мені б допоміг якийсь нормальний приклад підготовки, чи опис самої гри як саме трапляються ігрові ситуації. Проте з того що я бачив лише сплошна муть.
До речі тут вдвойні не зрозуміло в що тут можна грати без корабля. А в CT на це зроблений серйозний акцент, раз квитки персонажам видаються на генерації і немає очевидної установки про можливість придбати корабель зі старту.Redrick wrote: Fri Nov 21, 2025 7:07 pm Припустімо, хоча СT також має на увазі можливість грати й безкорабельним персонажем
