Короче суть в тому, щоб дозволити кожен спел заготовляти лише один раз. Один Sleep, один Magic Missle і т. д, навіть якщо кількість вільних спелслотів значно більша.
Які я бачу плюси:
Можна навалити чаклуну більше спелслотів, від інти, предметів, бафів/благословень чи просто на хоумрулах без побоювання щось зламати. Бо це відома тема, що спершу чаклуни пососні, але потім навпаки всіх єбуть.
Можна не паритись про баланс спелів. Навіть маючи відверто імбові спели, як і відверто пососні, вони всі будуть корисні, оскільки вся імба одноразова. Також це додаткові нагороди магам, бо тепер у них більше мотивації розвиватися в ширину.
Додаткове стимулювання креативу замість перевикористання одних і тих же інструментів.
Зміщення ролі чаклуна з людини, що може прям вкластися в одну ситуацію, в сторону більш універсального чела. З більшою мірою він буде не розряжатися на одній конкретній ключовій загрозі, а скоріше розмазувати свій потенціал.
Також таким чином чаклун додатково уступає більш спеціалізованим класам в своїх нішах (крадію та файтеру), а сам стає скоріше більш іконічним таємничим чаклуном з великою кількістю дуже різномастних тузів в рукавах.
Приходиться більше юзати сувої та зарядний магшмот, а не солити на чорний день.
Флафово більш магічно і по-венсовськи, де закляття або живе в його голові, або його немає, без кількості штук.
Last edited by darkmentat on Fri Nov 07, 2025 2:44 am, edited 2 times in total.
Давно маю одну ідею, що йде корінням у Підземелля смакоти (там магічний потенціал залежав від чистоти волосся).
А що, якщо чаклуни, що готують щоранку закляття, насправді вплітають їх особливими вузликами з волосся (на голові, бороді, чи бог зна де ще). Це пояснило б обмеження в кількості заклять, і кореляцію віку/інти/кількості. Це підкріпило образ довговолосих ельфійок і бородатих чаклунів. І це б підвищило елітарність цирюльників, додало б ранкову рутину, і дійсно обумовило корисність мила в спорядженні і страх файерболів і тд.
Yutosei wrote: Thu Nov 06, 2025 3:44 pm
На мою думку, гарні гравці і так діють різноманітно. А гравцям, які люблять спамити умовний фаербол, просто захочеться вийти в двері
Ну у мене така позиція, що геймдизайн має підкріпляти бажану поведінку. Немає нічого більш демотивуючого в відеоіграх наприклад коли ти хочеш робити круті комбо, а гра значно ефективніше проходиться простим заклікуванням. Гравець хоче грати красиво, але демотивується тому що ефективніше грати тупо. Це такий віддалений приклад, який хоч і не повною мірою, але й сюди можна перенести - гравці хочуть грати красиво, але фруструють коли гра карає за красиву гру і винагороджує більш скучні рішення.
Illair wrote: Thu Nov 06, 2025 3:49 pm
Давно маю одну ідею, що йде корінням у Підземелля смакоти (там магічний потенціал залежав від чистоти волосся).
А що, якщо чаклуни, що готують щоранку закляття, насправді вплітають їх особливими вузликами з волосся (на голові, бороді, чи бог зна де ще). Це пояснило б обмеження в кількості заклять, і кореляцію віку/інти/кількості. Це підкріпило образ довговолосих ельфійок і бородатих чаклунів. І це б підвищило елітарність цирюльників, додало б ранкову рутину, і дійсно обумовило корисність мила в спорядженні і страх файерболів і тд.
Ну це скоріше описовий момент, на правила і основні рішення не сильно вплине. Я пам'ятаю як на перших своїх осрках кожен чаклун мав свою магію, і у когось спелбук був просто гербарієм куди він всяку хрінь вклеював чи малював грязью всяку абстракцію