Йдучи далі йде розділ про побудову космічних кораблів.
Загалом вони всі дуже дорогі, будуються довго, тому дуже малоймовірно щоб гравці цим зайнялись під час гри. Скоріш за все вони отримають корабель в пригодах, або придбають якусь зі стандартних моделей.
Проте все рівно тема цікава, тож дослідимо.
Загалом створення корабля виглядає душно, проте насправді все не настільки складно. Плюс є існуючий фанатський конструктор
Classic Traveller Ship Builder, в якому я не помітив якихось помилок.
Загалом все зводиться до вибору корпусу і основних модулів - реактора, стрибкового двигуна і маневреного двигуна. Більший корпус вимагає модулів вищого класу. Наприклад для 100-тоного корпусу Jump-drive класу A дозволятиме стрибок в 2 парсеки, але для 200-тонного корабля цей же двигун зможе потягнути стрибов вже лише на 1 парсек. Тож для збереження швидкості потрібно на нього поставити движок класу B, який буде більшим і дорожчим.
Коли я намагався самостійно розібратися в побудові корабля, то я чесно кажучи не осилив. Проте за допомогою сайту вище все стало дещо зрозуміліше і я накидав прикольний кораблик:
Code: Select all
Bounty Hunter Corvette
Ship type: 200-ton Universal Hunter
Hull Size:
200 tons
Engineering:
Power B
Maneuver B
Jump B
Control:
Bridge 20 tons
Computer Model/2 2 tons
Berthing:
Staterooms: 6
Low Berths: 10
Weapons
#1 double turret pulselaser+pulselaser 1 ton
#2 double turret missilerack+missilerack 1 ton
Vehicles
#1 ATV 10 tons
#2 air/raft 4 tons
#3 speeder 6 tons
Tonnage Used: 158
Cargo Tonnage: 42

- CT_ship_construction.jpg (95.11 KiB) Viewed 74 times
Added after 8 minutes 31 seconds:
Тут вже до речі питання, а в якій редакції найкраща система побудови кораблів. Окрім купи підредакцій самого класичного тревелера ('77, '81, Starter, Book, MT), на арену виходять Cepheus Retro Sci-fi Rules, Cepheus Light Upgraded та звісно Mongoose Traveller 1e. В усіх них є щось цікаве і тут вже знову та ситуація, що хочеться зібрати все найкраще в один ретроклон to rule them all.
Також є ще Book 05 - High Guard, проте я до цих всіх допів ставлюсь дуже обережно і зі скепсисом. Бо саме з допів якраз почався
The Three Creeps, коли почалися роздуватися механіки, характеристики, навички, зайві деталі і тому подібне. Тому я б обережно адаптував би кар'єри на створення персонажів з подальших доповнень, але вот створення корабля можливо і варто глянути.
Added after 22 minutes 34 seconds:
Також чого одразу не вистачає, так це різних цікавих модулів та правил на них. Спеціальні планетарні сканери, медвідсік, ремонтний ангар, фабричний відділ і т.д. В інших іграх це все є, від Краєходців до Death in Space, але тут це було б особливо добре, щоб заставити гравців шукати компроміс між споживанням енергії, зайнятим місцем корпусу і ціною.