by Azik » Fri Nov 14, 2025 11:33 am
darkmentat wrote: Fri Nov 14, 2025 3:21 am
Вже предвкушаю рельсовий графоманистий пиздець хДД
Так це він
Ну а це не мінус гри чи пригоди, скоріше питання підбору гравців
Так це не мінус загалом, але це штука на яку варто звертати увагу що в це не вийде грати аби з ким так як воно цікаво, а не просто міське фентезі про демонів.
Ось тому якось не надто розумів саму концепцію у що грати демонами в приземлених іграх в звичайних сучасних містах
Воно насправді норм працює коли є оцей контраст між вашими оверпавер силами і простими людським тілами. Є свій цимєс в тому, що з одного боку ви можете піднімати мертвих переміщуватися на той світ, але якийсь смертний з достатньо потужною зюроєю в засідці і вам гайки. Типу як в магах ті самі приколи - ви гнете реальність, але ви все ще люди. Просто я б підкрутив павер левел, щоб у демонів одразу було більше влади над своїми здібностями. Грубо кажучі починати гру одразу "прокачаними" демонами.
Читав суто як художку і такий собі фанфік, взагалі поза контекстом чогось іграбельного.
Я по вампірах багато читав, але зараз в мене замало часу та ментальних сил на таке читання )) тут би почитати дійсно хороші книжки
Мб Urban Shadows? Там не всі персонажі будуть за демонів (є тільки плейбуки Imp та Tainted), але може це і на краще.
Я думав про УШ, її можна взяти за основу, але там інші теми і пафос, тому мені здається треба буде досить багато перепиляти. Теоретично можна натягнути частину мувів, борги, очевидно плейбук тейнтеда (бо там є та сама апокаліптична форма) і корапшн прям воно. Але от всі ці теми які я перелічив на початку УШ не дуже підтримує, мені здається. Там багато про поліитку, і мало про персональну драму (може я неправий, я в них буквально пару сесій зіграв)
Added after 10 minutes 56 seconds:
simply_sviat wrote: Fri Nov 14, 2025 9:54 am
Я пам'ятаю по діагоналі читав книжку демонів щоб додати на гру невеликого НПЦ, і мені дуже запало тоді що в них ігролад побудований навколо того що вони мають збирати фоловерів в якійсь формі, будувати зв'язки та розвивати свій вплив - вимальовувалась така дуже цікава політична гра, заряджена на зіткнення різних мотивацій та поглядів на світ.
Але я знаю також що у Демонів наче є 2 версії доволі різні, у вас був цей варіант чи якийсь інший?
В демонів є версія зі світу темряви де граємо прям біблійними демонами - Люцифер, зрада, бунт проти Бога заради людей, короче Мільтон+Прометей у всі поля. А є версія демонів з Хронік Темряви і там такий типу техногностицизм - де Бог це машина створена для того щоб провести світ від творення до знищення, а ви бунтівні сервісні програми які хочуть цей воркфлов зламати. Такі собі агенти Сміти які втікли і збунтувалися. Ми грали саме біблійний варіант - і там так, є важливий момент - Пакти, які по факту кожен день тебе годують Вірою (основний ресурс гри - для спелів, хіляння, реролів і т.д.). А, ще твої контрактори це твої запасні тіла - якщо вб'ють переселяєшся в когось з них з певними штрафами. Тому так менеджмент пактів це досить важлива штука на лонг-рані. Ми трохи тим займалися, але здебільшого лишили за кадром, бо інакше не вклалися б в коротку хроніку

[quote=darkmentat post_id=577 time=1763083310 user_id=58]
Вже предвкушаю рельсовий графоманистий пиздець хДД[/quote]
Так це він :D
[quote]Ну а це не мінус гри чи пригоди, скоріше питання підбору гравців[/quote]
Так це не мінус загалом, але це штука на яку варто звертати увагу що в це не вийде грати аби з ким так як воно цікаво, а не просто міське фентезі про демонів.
[quote]Ось тому якось не надто розумів саму концепцію у що грати демонами в приземлених іграх в звичайних сучасних містах[/quote]
Воно насправді норм працює коли є оцей контраст між вашими оверпавер силами і простими людським тілами. Є свій цимєс в тому, що з одного боку ви можете піднімати мертвих переміщуватися на той світ, але якийсь смертний з достатньо потужною зюроєю в засідці і вам гайки. Типу як в магах ті самі приколи - ви гнете реальність, але ви все ще люди. Просто я б підкрутив павер левел, щоб у демонів одразу було більше влади над своїми здібностями. Грубо кажучі починати гру одразу "прокачаними" демонами.
[quote]Читав суто як художку і такий собі фанфік, взагалі поза контекстом чогось іграбельного.[/quote]
Я по вампірах багато читав, але зараз в мене замало часу та ментальних сил на таке читання )) тут би почитати дійсно хороші книжки
[quote]Мб Urban Shadows? Там не всі персонажі будуть за демонів (є тільки плейбуки Imp та Tainted), але може це і на краще.[/quote]
Я думав про УШ, її можна взяти за основу, але там інші теми і пафос, тому мені здається треба буде досить багато перепиляти. Теоретично можна натягнути частину мувів, борги, очевидно плейбук тейнтеда (бо там є та сама апокаліптична форма) і корапшн прям воно. Але от всі ці теми які я перелічив на початку УШ не дуже підтримує, мені здається. Там багато про поліитку, і мало про персональну драму (може я неправий, я в них буквально пару сесій зіграв)
[size=85][color=green]Added after 10 minutes 56 seconds:[/color][/size]
[quote=simply_sviat post_id=578 time=1763106880 user_id=134]
Я пам'ятаю по діагоналі читав книжку демонів щоб додати на гру невеликого НПЦ, і мені дуже запало тоді що в них ігролад побудований навколо того що вони мають збирати фоловерів в якійсь формі, будувати зв'язки та розвивати свій вплив - вимальовувалась така дуже цікава політична гра, заряджена на зіткнення різних мотивацій та поглядів на світ.
Але я знаю також що у Демонів наче є 2 версії доволі різні, у вас був цей варіант чи якийсь інший?
[/quote]
В демонів є версія зі світу темряви де граємо прям біблійними демонами - Люцифер, зрада, бунт проти Бога заради людей, короче Мільтон+Прометей у всі поля. А є версія демонів з Хронік Темряви і там такий типу техногностицизм - де Бог це машина створена для того щоб провести світ від творення до знищення, а ви бунтівні сервісні програми які хочуть цей воркфлов зламати. Такі собі агенти Сміти які втікли і збунтувалися. Ми грали саме біблійний варіант - і там так, є важливий момент - Пакти, які по факту кожен день тебе годують Вірою (основний ресурс гри - для спелів, хіляння, реролів і т.д.). А, ще твої контрактори це твої запасні тіла - якщо вб'ють переселяєшся в когось з них з певними штрафами. Тому так менеджмент пактів це досить важлива штука на лонг-рані. Ми трохи тим займалися, але здебільшого лишили за кадром, бо інакше не вклалися б в коротку хроніку :roll: