Demon the Fallen: жахи та знахідки ретрогеймінгу в НРІ

Post a reply

Smilies
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode is ON
[img] is ON
[url] is ON
Smilies are ON

Topic review
   

Expand view Topic review: Demon the Fallen: жахи та знахідки ретрогеймінгу в НРІ

Re: Demon the Fallen: жахи та знахідки ретрогеймінгу в НРІ

by MasteroftheUniverse » Thu Nov 20, 2025 9:23 pm

simply_sviat wrote: Sat Nov 15, 2025 9:55 am Звучить так, що це має викликати в тебе як гравця ті самі емоції, що відчувають демони що мають виживати в цих паршивих шкіряних мішках ))))
Я теж думаю, що саме в цьому і фішка: грати за неймовірно древню істоту, яка все втратила (ну як все, 99% всього) і нічого не може.

В мене це одна з ігор, яку дуже хочу колись поводити, може навіть написати компанію, але це "колись" дуже вірогідно настане в наступному житті :) Дуже подобалася компанія "Душегуби" від Вечірніх Кісток на ютубі, через неї власне і відкрив Світ Темряви. Тому для мене демони первинні, а вампіри і всі інші - це якась малолітня шпана, яка живе у світі демонів :)

Re: Demon the Fallen: жахи та знахідки ретрогеймінгу в НРІ

by Azik » Sat Nov 15, 2025 7:26 pm

simply_sviat wrote: Sat Nov 15, 2025 9:55 am Звучить так, що це має викликати в тебе як гравця ті самі емоції, що відчувають демони що мають виживати в цих паршивих шкіряних мішках ))))

Хороший дизайн????? :shock:
Ого... Нє блін це дуже глибоко :o :o :o

Можливо правила демонів зроблені так як зроблені щоб передати відчуття тортур персонажів гравцям :?: :?: :?:

Re: Demon the Fallen: жахи та знахідки ретрогеймінгу в НРІ

by dDementor » Sat Nov 15, 2025 12:21 pm

simply_sviat wrote: Sat Nov 15, 2025 9:55 am Звучить так, що це має викликати в тебе як гравця ті самі емоції, що відчувають демони що мають виживати в цих паршивих шкіряних мішках ))))

Хороший дизайн????? :shock:
Так, правила спеціально задрочують гравців щоб вони були злі як демони)

Re: Demon the Fallen: жахи та знахідки ретрогеймінгу в НРІ

by simply_sviat » Sat Nov 15, 2025 9:55 am

Звучить так, що це має викликати в тебе як гравця ті самі емоції, що відчувають демони що мають виживати в цих паршивих шкіряних мішках ))))

Хороший дизайн????? :shock:

Re: Demon the Fallen: жахи та знахідки ретрогеймінгу в НРІ

by [Dido]kraken » Sat Nov 15, 2025 12:34 am

От власне, тобі розповідають про якийсь єбовий паверлевел і мільтонівський втрачений рай, бойових побратимів ранкової зорі, вельзевула і астарота, а ти роляєш на те щоб пукнути два рази а не один в свій хід і не падати з велосипеда коли їдеш без рук.

Re: Demon the Fallen: жахи та знахідки ретрогеймінгу в НРІ

by Azik » Sat Nov 15, 2025 12:12 am

[Dido]kraken wrote: Fri Nov 14, 2025 11:32 pm
Azik wrote: Fri Nov 14, 2025 11:29 pm
Мені насправді дуже сподобався концепт, теми, та пафос. Одразу граємо досить потужними чуваками, багато політики та інтриг, але і багато моральних дилем та внутрішнього скла
Ну от мені подобається паверлевел наративний, але на практиці там же всяка дрібʼязкова дурня типу «пазурі +1»
Так, при чому частина лорів цікава і робоча а частина якесь...шооо? Оцей конструктор апокаліптичної форми це просто біль. Купа якихось ролів на кожен чих. Хочеш когось набрати по небесному телефону - він кидає щось там щоб знати що саме він довідався з виклику. Хочеться знайти дизайнера , потримати його міцно за горло і питати - щоб що, сука, щоб що?!!

Re: Demon the Fallen: жахи та знахідки ретрогеймінгу в НРІ

by [Dido]kraken » Fri Nov 14, 2025 11:32 pm

Azik wrote: Fri Nov 14, 2025 11:29 pm
Мені насправді дуже сподобався концепт, теми, та пафос. Одразу граємо досить потужними чуваками, багато політики та інтриг, але і багато моральних дилем та внутрішнього скла
Ну от мені подобається паверлевел наративний, але на практиці там же всяка дрібʼязкова дурня типу «пазурі +1»

Re: Demon the Fallen: жахи та знахідки ретрогеймінгу в НРІ

by Azik » Fri Nov 14, 2025 11:29 pm

[Dido]kraken wrote: Fri Nov 14, 2025 10:32 pm Дуже дивні в мене відчуття – бачити активне обговорення ДтФ в 25-му 😂

Як на мене це головне «гидке каченя» оВоД – механічно це каша, повний дисонанс теми і ігромеханіки персонажів (увесь цей бойовий білдодроч біблейських супергероїв в стилі Спавна), хріново написане і структуроване ну і дуууже щільний лор, який цікаво читати в 21 коли досліджуєш всі закономірності сетингу і світобудови оВоДу (ну ніхера собі, заявляють, що ДтФ звʼязує все до купи і дає відповіді на всі запитання).

Але як же весело в це було грати свого часу 😂
Мені насправді дуже сподобався концепт, теми, та пафос. Одразу граємо досить потужними чуваками, багато політики та інтриг, але і багато моральних дилем та внутрішнього скла, але механ ...уф гра грає проти себе і проти гравців. І проти майстра

Re: Demon the Fallen: жахи та знахідки ретрогеймінгу в НРІ

by [Dido]kraken » Fri Nov 14, 2025 10:32 pm

Дуже дивні в мене відчуття – бачити активне обговорення ДтФ в 25-му 😂

Як на мене це головне «гидке каченя» оВоД – механічно це каша, повний дисонанс теми і ігромеханіки персонажів (увесь цей бойовий білдодроч біблейських супергероїв в стилі Спавна), хріново написане і структуроване ну і дуууже щільний лор, який цікаво читати в 21 коли досліджуєш всі закономірності сетингу і світобудови оВоДу (ну ніхера собі, заявляють, що ДтФ звʼязує все до купи і дає відповіді на всі запитання).

Але як же весело в це було грати свого часу 😂

Re: Demon the Fallen: жахи та знахідки ретрогеймінгу в НРІ

by Azik » Fri Nov 14, 2025 11:33 am

darkmentat wrote: Fri Nov 14, 2025 3:21 am
Вже предвкушаю рельсовий графоманистий пиздець хДД
Так це він :D
Ну а це не мінус гри чи пригоди, скоріше питання підбору гравців
Так це не мінус загалом, але це штука на яку варто звертати увагу що в це не вийде грати аби з ким так як воно цікаво, а не просто міське фентезі про демонів.

Ось тому якось не надто розумів саму концепцію у що грати демонами в приземлених іграх в звичайних сучасних містах
Воно насправді норм працює коли є оцей контраст між вашими оверпавер силами і простими людським тілами. Є свій цимєс в тому, що з одного боку ви можете піднімати мертвих переміщуватися на той світ, але якийсь смертний з достатньо потужною зюроєю в засідці і вам гайки. Типу як в магах ті самі приколи - ви гнете реальність, але ви все ще люди. Просто я б підкрутив павер левел, щоб у демонів одразу було більше влади над своїми здібностями. Грубо кажучі починати гру одразу "прокачаними" демонами.
Читав суто як художку і такий собі фанфік, взагалі поза контекстом чогось іграбельного.
Я по вампірах багато читав, але зараз в мене замало часу та ментальних сил на таке читання )) тут би почитати дійсно хороші книжки
Мб Urban Shadows? Там не всі персонажі будуть за демонів (є тільки плейбуки Imp та Tainted), але може це і на краще.
Я думав про УШ, її можна взяти за основу, але там інші теми і пафос, тому мені здається треба буде досить багато перепиляти. Теоретично можна натягнути частину мувів, борги, очевидно плейбук тейнтеда (бо там є та сама апокаліптична форма) і корапшн прям воно. Але от всі ці теми які я перелічив на початку УШ не дуже підтримує, мені здається. Там багато про поліитку, і мало про персональну драму (може я неправий, я в них буквально пару сесій зіграв)

Added after 10 minutes 56 seconds:
simply_sviat wrote: Fri Nov 14, 2025 9:54 am Я пам'ятаю по діагоналі читав книжку демонів щоб додати на гру невеликого НПЦ, і мені дуже запало тоді що в них ігролад побудований навколо того що вони мають збирати фоловерів в якійсь формі, будувати зв'язки та розвивати свій вплив - вимальовувалась така дуже цікава політична гра, заряджена на зіткнення різних мотивацій та поглядів на світ.

Але я знаю також що у Демонів наче є 2 версії доволі різні, у вас був цей варіант чи якийсь інший?
В демонів є версія зі світу темряви де граємо прям біблійними демонами - Люцифер, зрада, бунт проти Бога заради людей, короче Мільтон+Прометей у всі поля. А є версія демонів з Хронік Темряви і там такий типу техногностицизм - де Бог це машина створена для того щоб провести світ від творення до знищення, а ви бунтівні сервісні програми які хочуть цей воркфлов зламати. Такі собі агенти Сміти які втікли і збунтувалися. Ми грали саме біблійний варіант - і там так, є важливий момент - Пакти, які по факту кожен день тебе годують Вірою (основний ресурс гри - для спелів, хіляння, реролів і т.д.). А, ще твої контрактори це твої запасні тіла - якщо вб'ють переселяєшся в когось з них з певними штрафами. Тому так менеджмент пактів це досить важлива штука на лонг-рані. Ми трохи тим займалися, але здебільшого лишили за кадром, бо інакше не вклалися б в коротку хроніку :roll:

Top